22 Ocak 2012 Pazar

Ah "Yalan Dünya"


Malumunuz Gülse Birsel'in yeni dizisinin iki haftadır Kanal D ekranında boy gösteriyor. Gülse gene harika bir iş çıkarmış. Zaten Avrupa Yakası müdavimiydik. Bunu da takiplemek farz oldu.

Dizi, Cihangir'de daire sahibi olan Şehmuz Bey'in evi kiraya vermek istemesi üzerine evi binbir katakulli ile tutan iki dizi artistinin (bir de artistlerden birinin kardeşi ve de onun kankası var tabi) eve yerleşmesi ve bu birbirinden tamamen farklı iki hanenin tuhaf ilişkilerini anlatıyor.

Dizinin oyuncuları yine birbirinden başarılı komedyenler. Karakterler daha tam oturmadı ama zaman içerisinde daha da zevkli hale geleceğinden eminim. Keza Burhan Altıntop karakteri de diziye ilk girdiğinde bünyemde tiksiniye neden olmuşsa da zamanla herkes gibi sevmiştim. Dizinin şimdilik en orijinal bulunan karakteri Orçun. Bartu Küçükçağlayan rolün altında şahane kalkıyor. Benim izlemekten en çok zevk aldığım karakterler ise yıllar sonra Sıdıka'daki gibi gene anne-kızı oynayan Hasibe Eren ve Füsun Demirel. Her ne kadar buradaki anne-kız Sıdıka'dakinden safça da olsa, bana gerçeklermiş gibi geliyor. Sevdiğim diğer bir karakter ise evin babası Şehmuz Bey. Aynı zamanda hemşehrim olduğundan ayrı bir sempatim var kendisine. :D Gülse bu dizide de yine evlenmek isteyen bir kız kurusunu canlandırıyor. Neden Gülse Birsel'in kendisine hep bu tarz rolleri layık gördüğü bilinmez ama biz yine de seviyoruz. Hele ki flört ettiği arkadaş Beyazıt Öztürk olursa. :) En sevmediğim karakter ise Nurhayat. Bilmem neden ama kıza hiç ısınamadım. Karaktere biraz daha enteresanlık katılmalı bence.


Diziyi zevkle takip ediyorum. Pek Türk dizisi izleme adetim olmamasına rağmen izleyeceğim.
Ayrıca bu yazıyı "Bana niye haber vermediniz?" diye sitem eden bacım güzzi'ye ithaf ediyorum. :D
Sen Kore draması izle bacıtım, zaten bu dizinin yaz boyunca yüz kere tekrarını koyarlar raad ol. :D



3 yorum:

  1. İzledim iki bölümü de bacıt eheh :D Bartu ve neydi o esmer çocuk? ikisinden de hiç hoşlamamama rağmen (sanki bir ma fazla oldu) bu dizide en çok ikisini sevdim :D İkinci bölüm karakterleri tanımaya başlamamızla beraber çok komik geldi :D Müdavimiyiz tabii ki :D
    Ayrıca ikiniz de benim bebeğimsiniz

    YanıtlaSil
  2. Sarp Apak'ı mı diyosun, o çok tatlı olmuş. Tanrıverdi'den daha sempatik burda. Orçun rocks gene de :D

    YanıtlaSil
  3. Çok uzun zamandır dizi izlemiyordum ama Yalan Dünya ile yeniden başladım. Oyuncular, Senaryo harika :)

    YanıtlaSil