14 Mayıs 2012 Pazartesi

Time Slip Dr. Jin


Ayın 26'sında yepyeni bir dramanın yayınlanacağı müjdesini alır almaz bloggerı açtım önüme. Bu dramanın diğer dramalardan farkı yakışıklı, karizmatik, bol kaslı, yandan bakışlı, "My Princess" dizisi ile hepimizin kalplerini fetheden aktör "Song Seung Hun"un başrol oynuyor olması tabii ki. :D
Ağzımın nasıl kulaklarıma vardığını tahmin edersiniz tabi. Diziyle ilgili henüz pek bir bilgi bulunmamakta. Kısa bir konu var elimizde, şu şekilde:

Konusu:
Jin Hyuk (Song Seung Hun) hayatını işini mükemmel bir şekilde yapmaya adamış fakat sosyal anlamda etrafındakilere buz gibi davranan zeki bir beyin cerrahıdır. Nereden çıktığı belirsiz gizemli bir güç sayesinde Jin Hyuk kendini aniden 1860 yılında bulur. (Joseon Hanedanlığı Dönemi) Doktorumuz oradaki insanları tedavi etmeye başlar lakin dönemin aletleri, ilaçları ve imkanları insanları iyileştirmede yetersiz kaldığından bu durum Jin Hyuk'u yeni tedaviler aramaya iter. Böyle zor bir ortamla mücadele içine girince Jin Hyuk daha duyarlı bir doktor haline gelmeye başlar.

              Biraz da oyunculardan bahsedelim. Her biri çok sevdiğiniz oyuncular iyi biliyorum. :D

Başrolümüz Song Seung Hun yani "Doktor Jin"


Şu güzelliğe bakın. Bir önlük bir insana (insan demek ne derece doğrudur bilinmez tabii) bu kadar mı yakışır? Ya o yandan bakış! Karizma abidesi Song Seung Hun nerede biz orada. :D Evet, gene tipik soğuk başrolü sonradan yumuşatma konusuna sahip dizimiz ama itiraf edelim hepimizin hoşuna gidiyor bu durum. Şahsen aşk taşı bile yumuşatır alt metni taşıdığından bir hayli seviyorum bu temayı.

Yoo Mi Na / Hong Young Rae rollerinde esas kız Park Min Young


Sungkyungkwan Scandal ve City Hunter dizileriyle kariyerinin zirvesine çıkan sevimli kızımız muhtemelen oynadığı iki farklı karakterle Dr. Jin'imizin başını döndürecek. Olgun ve dolgun oyuncu Song Seung Hun'dan yaşça küçük olmasına rağmen bu kızımıza da doktor rolü gayet yakışmış. Tarihi karaktere ise cuk oturuyor.

Kim Kyung Tak rolünde Kim Jaejoong


Yakın zaman önce ülkemize gelip sempatikliğiyle kalbimizi çelen, twitter'ı yakıp yıkan, soğuk görünümlü ama bebek yüzlü şarkıcı- oyuncu, eski DBSK yeni JYJ üyesi Kim Jaejoong'u bu dizinin Joseon Dönemi'nde izleyeceğiz. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Lee Ha Eung rolünde Lee Bum Soo


En sağlam filmlerin ve dizilerin deneyimli oyuncusu Lee Bum Soo ise dizinin temelini sağlamlaştıracağını düşündüğüm oyunculardan. Bu yemekte bu çeşni illa ki olmalıydı. Cast direktörünü tebrik etmek lazım.



Gördüğünüz gibi dizi tam bir yıldızlar karması ve konu itibariyle gayet ilgi çekici. Zaten diplomat beyimiz içinde bir de medikal drama olunca direk ilgi alanıma giriyor. An itibariyle diziyi çevirmeyi düşünüyorum, Allah afiyet verirse. Güzel bir seyirlik olacağa benziyor. Takipte olmanızı öneririm. :P

11 yorum:

  1. Ellerine sağlık bu güzel tanıtım için benim kesin bu diziyi izlemem lazım :)) Merakla beklemedeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım :) Diplomat çamurdan olsan izlenir zaten. Bir de tarihi çok kas görecez gibi. :P

      Sil
  2. Facede kızlar koymuş beayaz önlüklü resmini Allaqhım bi önlük bu kaaa mı yakışır ^^ bol bol vaktin olurda rahat rahat çeririsin inş. canım şimdide kolay gelsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol beybi, azimliyim hayırlısı :D Ya sorma bunca zamandır hekimim ben böyle doktor görmedim. Vatandaşı kandırıyorlar, kınıyorum.

      Sil
  3. Son dönemlerde Joseon- Modern Kore arası gelip gitmeler ne popüler oldu yahu... Şeyini çıkarmadan son verseler iyi olacak kanımca...
    Diplomat için çöpten bile olsa izlenebilir gerçi XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkaten bu ara böyle bir moda söz konusu. Baktılar tarihi drama çok tutuyor ama biraz da baydı modern-tarihi sentez yapalım dediler herhalde. Bir de bilirsin bir tutturdular mı suyunu çıkarmazlarsa olmaz. Senelerce zoraki aynı evde yaşayan kızla erkeğin aşkını izleyip durmadık mı?

      Sil
    2. :)) aynı evde yaşayamazlarsa aşık olamıyolar çünkü :D gene çekilsin ben gene izlerim :D de sanki senaryoları tükendi artık yapamıyolar sanırım :D

      Sil
  4. japon versiyonu 2 sezon du onu beğenmiştim bakalım bu nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de Japon versiyonu ve mangası varmış. Böyle zımbırtılar çok umut vadediyor bana. Bir sürü mangadan bunu çekmişlerse vardır bir ışık diyorum :P

      Sil
  5. Facebook'ta dizinin afişini gördüm uzaktan, dedim "yine mi tarihi dizi" ama herkes bir heyecanla bekleyince resme yakından bakayım dedim ki ne göreyim; Seung Heon!!! Ona bakmaktan diğer oyuncuları bir saat sonra fark ettim desem abartmış olmam :P Diğer oyuncuları da çok seviyorum <3 Seung Heon acuşşimi görünce aklıma direk Selsi geldi "acep çevirmeye vakti olur mu" dedim içimden, meğer hatun çoktaaan dizinin tanıtımını yapmış, çeviriye talip olmuş ^^ Bu da diğer sevindirici haberdi. E bana da beklemek kalıyor. Beyaz önlüğüyle çok karizma olmuş ama yaaa T.T Dizi başlayana kadar kalbimi güçlendirici, heyecanımı azaltıcı ilaçlar mı alsam ne :P Seung Heon ve Selsi, bekliyorum sizi :D

    YanıtlaSil
  6. Biran önce yayınlansa izlesek yaaaa JJ oynuyor sonuçta ^^
    Bu arada çok güzel bir tanıtım olmuş ^^

    YanıtlaSil