31 Aralık 2012 Pazartesi

2012'nin Son Yazısı



...ama her son bir başlangıçtır.

Gün itibariyle koskoca bir seneyi geride bırakıyoruz aynı zamanda blogum 1 yaşını doldurmuş oluyor. Gündemde böylesine güzel ve kutlanılası bir gün varken ikisini bir kalemde çıkarmak en iyisi. :)

2012 benim için genel olarak güzel geçti. 1 sene boyunca tatsız olay olmama olasılığı 0'a eşdeğer ama yine de iyi bir seneydi. Güney Kore, İspanya ve Portekiz seyahatlerini yaptım. Dünya fatihi olma yolunda büyük adımlar attım, bol para kazandım, yeni şeyler öğrendim, yeni yerler gördüm ve aşk hayatım iyi gitti. Şanslı bir seneydi. 2011'de kötü değildi aslında. 2010 da fena sayılmazdı.

2013 daha da güzel olacak eminim. Umarım herkes için güzel, sağlıklı ve şanslı bir sene olur.

Mutlu Yıllar!

Resmi Paint'te yaptım. :P

2 yorum:

  1. En önemlisi beni kanlı canlı gördün bacım! Söylemeyi unutmuşsun! Hem de senelerce internetten konuştuktan sonra ülke sınırları içerisinde değil de İncheon Havaalanında :D İyi seneler!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaahaaa dünyalara bedeldi. 1. Seul buluşması yaparak tarihe geçtik. Bunu yazmadım çünkü "seni anlamak demek mutlaka yüzünü görmek değildir. Senin fikirlerini, senin duygularını anlıyorsam ve hissediyorsam bu kafidir. "

      Sil