21 Aralık 2012 Cuma

Lancome Makyaj Ürünleri


Baktım kozmetiğe ilgi büyük, kullanıp memnun kaldığım ürünlerden biraz bahsedeyim dedim.
Avrupa markaları tüm dünyada pek popüler. Hatta kozmetik mucizesi saydığım ürünleri üreten Uzakdoğulular arasında bile Avrupa mallarına büyük bir özenti var. Ben param yetse Shiseido alırım mesela ama her Japon zımbırtısı gibi makyaj ürünleri de el yakıyor. Ama çoğunluk Avrupa özellikle de Fransız markalarını tercih ediyor. Herkesin ortak düşüncesi "Adamlar yüzyıllardır bu işi yapıyor, mutlaka işin sırrını çözmüşlerdir." olsa gerek. Gerçi Avrupa'da parfümün ve peruğun çıkma nedeni aylarca yıkanmayıp pis kokmaları, topuklu ayakkabıyı icat etme nedenleri ise sokakta adımbaşı tezeğe basmamak. Gelgelelim bence makyaj insanlığın başlangıcından beri mevcut. Havva anamız da Adem babamız için (dünyadaki tek erkek olsa da) eminim ki süslenip makyaj yapmıştır.

Daha önce göz makyajı hakkında yazdığım yazımda Lancome marka rimel kullandığımdan bahsetmiştim. Uzun zamandır bu rimeli kullanıyorum ve çok memnunum. Uzun saatler dışarıda bulunuyor ya da çalışıyorsanız benim gibi gözünüzün üzerinde bir ton ağırlığa katlanamayabilirsiniz. Çünkü bazı rimeller kirpikleri inanılmaz ağırlaştırıyor. Göz kapağınızı kaldıramaz hale geliyorsunuz. Lancome rimellerde böyle bir sorun yok. Daha önce de belirttiğim gibi kalitesiz ürünleri kesinlikle yüzünüze sürmeyin. Yoksa kirpiklerinizi tel tel toplayabilirsiniz.


Bu maskaranın en sevdiğim özelliği
dünyadaki ilk kokulu maskara olması. Hoş bir kokusu var. Fırçası soldaki resimde gördüğünüz gibi. 24 Euro'ya almışım. Tabi biraz pahalı olması tek dezavantajı. Alalı çok oldu. Şimdi fiyatı düşmüştür sanırım çünkü yeni bir maskara çıkardılar kısa zaman önce.


Makyajın özellikle göz makyajının en bela tarafı ise yüzden bir türlü çıkmaması. Yüzünüzde makyaj artıklarıyla yatmak çok yanlış, cildin gece boyu nefes alması için makyajı güzelce temizlemek gerekiyor. Yüzü yıkadıktan sonra makyajın iyice yayılıp panda görünümü vermesi de cabası. Lancome'un bu sorun için harika ürünleri var. Yakın zamanda üçlü set halinde makyaj temizleyicilerini aldım. Çok da memnunum. Özellikle göz makyajını çok güzel temizliyor. Ayrıca aşırı alerjik gözlerim kesinlikle yanma, kaşınma yaşamıyor. Hassas gözler ve lens kullananlar için son derece uygun. Tek eksi tarafı göz çevresinde hafif yağlı bir tabaka bırakıyor. Bu yüzden yüzünüzü yıkama isteği uyandırıyor ama bu genel olarak bütün göz temizleme ürünlerinin ortak sorunu.

Bendeki üçlü set (göz temizleyici-tonik-yüz temizleme kremi),
gördüğünüz gibi kısa sürede şişeyi yarıladım. :P
"Neden Lancome'a o kadar para bayılayım ki?" diyorsanız Nivea'nın çok ucuz fiyata, makyajı gayet iyi çıkaran bir ürünü var. Onu da tercih edebilirsiniz ama ben kullandım ve ertesi gün gözüm aşırı derecede kaşındı. Gözünüz hassassa hiç girmeyin. Tabii bünye meselesi. Kullanan birçok kişi çok memnun. Seçim size kalmış.


Hemen her yerde bulabileceğiniz bir marka olmakla birlikte, kaliteli olması Lancome'u tercih nedeni olabilir. Dışarıdan alabiliyorsanız çok ucuz. Her biraz lükse kaçan üründe olduğu gibi bunda da maalesef vergiyi gömüyor da gömüyorlar. Hala yanarım yanarım Jeju Havaalanı'ndaki free shoptan koli koli almadığıma. Keza bahsettiğim rimeli oradan 20 dolara almıştım. Sonrasında 24 Euro olanı Avrupa'dan almama rağmen ikisi arasında bir sürü fiyat farkı var. Türkiye'de daha da kazık. Güzelleşmek zor azizim ama inanın değer. :)


3 yorum:

  1. Koreliler de biz Türkler gibi ithalse daha iyidir mantığında görmemişler olduğu için Avrupa Amerika mallarına ilgi gösteriyorlar. Halbuki kendi ürünleri Avrupa ürünleri kadar kaliteli, yer yer daha iyi bile,üstelik fiyatları çok uygun. Haaa param olsa direkt Japon'a yatırırım parayı. Ancak şimdiye kadar öyle bir bütçem hiç olmadı. O yüzden Korean Cosmetics Jjang!!!

    YanıtlaSil
  2. BB kremleriniz ne oldu? hala devam ediyor musun kullanmaya Selsicim bi alamadım gitti yaaa :( Avon çıkarmış şimdide üyesi olduğum için hemen aldım ama yok anacım hiçde kore fıstıkları gibi olmadı yüzüm :/

    YanıtlaSil
  3. Kullanıyorum cok memnunun. Mishadan baskasına gitmedim çünkü birkaç testerdan sonra gördüm ki gercekten yerini tutmuyor.

    YanıtlaSil