4 Mart 2013 Pazartesi

Alessandra Makyajı

Dikkat bir hatun yazısıdır!

Son derece seksi bir foto seçip erkekleri de bloga çekmeyi hedefledim P

Geçenlerde tv izlemenin yararlı yönlerinden birini daha gördüm ve edindiğim güzel bilgiyi paylaşmak istedim. Denedim %100 çalışıyor. :P
Victoria's Secret meleklerinin Allah vergisi bir güzelliği olduğu tartışılmaz ama yapılan profesyonel makyajın katkısı da yadsınamaz bence. Her zamanki beylik lafı söyleyeceğim çünkü kesinlikle doğrudur.

"Çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır!"

İzlediğim programda Alessandra Ambrosio makyajının inceliklerini anlatan kısa bir video gösterdiler. Tabi netten bakınca videonun yıllardır varolduğunu ve çakal televizyoncuların şimdi ortaya çıkardığını anlamış oldum ama haticeye değil neticeye bakmak lazım.


İngilizce bilmeyenler için tekniği kısaca özetleyeyim. Ale'nin dumanlı göz makyajıyla Rock'n'Roll tarzı, vahşi ve seksi bir görüntü elde etmek amaçlanıyor.

Önce kalemle gözün üstüne kalın bir çizgi çekin ve bir far fırçası ya da parmağınız vasıtasıyla iyice dağıtın. Gözün altında da göz kalemi çekin ve pamuklu çubukla biraz dağıtın. Ardından koyu gri veya siyah farla üst göz kapağına gölge verin. Sonra gözün kenarından köşesine doğru başka renk opak bir farla derinlik verin. Burada önemli olan başka bir renk olması. Alessandra'ya uygulanan kahverengi. Ben de öyle yaptım. Rimel ve kaş boyası sürün. Ben eye-liner da çektim ince bir kat. Güzel oldu ama tercih size kalmış. Allık ve rujda pembe yerine kahverengi tonlar (Ama fazla koyu olmasın.) kullanarak makyajı tamamlayın. Pembe masumiyet rengi olduğundan bu makyajda kullanmayın. Amaç seksi olmak. :P

Videoda zaten baya güzel gösteriliyor. Yapması basit ve güzel bir makyaj. Ben uyguladım hem gece hem gündüz kullanılabilir. Dar kot ve hoş bir bluzu ya da gece giyeceğiniz bir miniyi süper tamamlar diye düşünüyorum. Yanından geçmiyorum ama bu makyajla kendimi Ale gibi hissettim. :) Siz de kendinize biraz torpil geçin, bu makyajı deneyin. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder