25 Mayıs 2012 Cuma

Big: Gong Yoo ile Yine Yeni Yeniden


Evet, karşınızda vatani hizmetini kısa süre önce tamamlamış, sempatiklik abidesi Gong Yoo'nun yepyeni dizisi. Film çeksin, dizi çeksin diye bekler dururken bu sevindirici haberle halaya durdum. İşin gerçeği Gong Yoo'ya özel bir ilgim bulunmamakta (Yani Diplomat Bey'e olan ilgim alakam bu arkadaşa yok ama Coffee Prince ile hepimizi tavladığı da kesin.) ama işin içine romantik-komedi ustaları Hong Kardeşler girince hemen antenlerimi diktim.
Hong Kardeşler bildiğiniz gibi ya da bilmediğiniz gibi gözümün bebeği, efsane drama "You're Beautiful"un senaristleri. Tek imza attıkları dizi "You're Beautiful" da değil.
The Greatest Love | Choigowei Sarang (MBC / 2011)
My Girlfriend is a Nine Tailed Fox | Nae Yeochineun Gumiho (KBS2 / 2010)
Hong Gil-Dong | Kwaedo Honggildong (KBS2 / 2008)
Fantasy Couple | Hwansangui keopeul (MBC / 2006)

My Girl | Mai geol (SBS, 2005)
Sassy Girl Chun-hyang | Kwaegeol Chun-hyang (KBS2 / 2005) dizilerinden birini izlemişseniz ki kesin izlemişsinizdir Hong Kardeşler size de tanıdık gelecektir.
Yukarıda gördüğünüz dizilerin hepsini ayıla bayıla izlemiş biri olarak Hong Kardeşler'in yeni bir senaryo yazdığı haberine kayıtsız kalamadım.


Senaristleri tanıttıktan sonra biraz da diziyle ilgili bilgi vereyim.
Dizinin ayrıntılı bir konusu bulunmamakla birlikte konusu kabaca şöyle;

"18 yaşındaki Kang Gyung-Joon (Gong Yoo)'un ruhu aniden 30 Yaşındaki Seo Yoon Jae'nin bedenine geçer. Seo Yoon Jae başarılı bir doktordur ve bir lise öğretmeni olan Gil Da-Ran (Lee Min-Jung) ile nişanlıdır. Gil Da-Ran, Kang Gyung-Joon'un öğretmenidir aynı zamanda ama esas sorunlar 30 yaşındaki Seo Yoon Jae'nin başka bir kadına (Bae Suzy) aşık olmasıyla çıkacaktır."

Dizi 4 Haziran günü başlayacak ve konudan da anlaşıldığı gibi romantik-komedi olacak. Oyuncuları da biraz bahsettiğim gibi yine çok sevdiğiniz kişilerden oluşuyor.

Başrolde Yoon-Jae'nin bedeni ve Gyung-Joon'un ruhundan oluşan karakteri canlandıran
Gong Yoo


O berbat ceketle bile ne şeker duruyor değil mi? :D Dediğim gibi Gong Yoo'ya özel bir sempatim yoktur ama Coffee Prince'teki şahane rolüyle erimiş de erimişimdir aynı zamanda. Herif cidden çok sevimli. Sevimliliğinde öte, asker de yaramış hergeleye hatırı sayılır bir kas dokusu vardı arkadaşta daha da bir kalıplı olmuş. Bir-iki de duş sahnesi falan koydular mı tamamdır, dizi kaçmaz kızlar. :P

Esas kızımız Gil Da Ran rolünde Lee Min Jung


İşte diğer bir sevimlilik abidesi. O yuvarlak bakış da nedir kızım, nasıl yaptın onu? Gel başını okşayayım o derece. Bu kız romantik-komediye gidiyor, bunu bilir bunu söylerim. "Smile You" dizisi ve "Cyrano Agency" filminde başarılı buldum kendisini. İtiraf etmem gerekirse tipi de güzel, hoş hatun.

Araya giren cadı rolüyle, pardon Jang Ma Ri olarak Suzy


Evet, bu kızımız ise çok standart. Her yerde görebileceğimiz tiplerden biri. Güzel kız ama nedense hep itici bulmuşumdur kendisini. "Dream High" dizisiyle şarkıcılıktan oyunculuğa adım atmıştır ama dizi sektörü önemli bir oyuncu kazanmış mıdır orası tartışılır.


Çok keyifli bir dizi olacağa benziyor. Zaten işin referansı Hong Kardeşler. Çıkan resimler ve teaserlar da çok hoş.
Gelgelelim dizinin TR altyazısına... :D Diziyi, sevgili Daisy ile çevirmeyi planlıyoruz. Bir önceki yazımı okuyup "Yahu hani Dr. Jin'i çevirecektin?" diyenler olacaktır. O diziyi çevirmekten vazgeçtim arkadaşlar çünkü diziye Nayki talip olmuş. Her ne kadar Diplomat Bey'e aşkım büyük olsa da bu aralar romantik-komedi çevirme isteğim had safhada. Üstüne Hong Kardeşler de olunca bu diziye kaymam kaçınılmaz oldu. Hem böylece "Çevirilerini özledik." diye mesaj atan arkadaşlara da bir jest yapmış olurum. :) Bu vesileyle buradan çeviri yapmadığım zamanlarda bile bana güzel iltifatlarını ileten arkadaşlara teşekkür ediyorum. Seviyorum sizi. :)

Bu diziden çok yüksek elektrik alıyorum. :P Uzun zamandır doğru düzgün bir kore dizisi izleyememiş bizler için güzel bir tat olur umarım. Beklemede kalın anacım. (Bu sefer gerçekten. :P)

12 yorum:

  1. Heyecanla beklemedeyim :D

    YanıtlaSil
  2. gerçekten hoş bir diziye benziyor:) hımm çevirilerde emeğin var bak bunu bilmiyordum(çok dikkatsizimdir:)Teşekkürlerimi iletiyorum o zaman:)))

    YanıtlaSil
  3. Tipi güzel tabii XD Doktorların eline sağlık. Bir de ilk ameliyatından önceki halini gör sen XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme bacıt, hayallerim yıkıldı :'(

      Sil
  4. Gong Yoo için izleyeceğim dizinin tanıtımı için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İzleyin izletin. :P

      Sil
  5. Tanıtım çook güzel olmuş :)
    Gong Yoo için izlenir gerçekten :))

    YanıtlaSil
  6. Suzy çok güzel ve tatlı. Yetenekli oyuncu ve şarkıcı. Sırf onun icin bile bu dizi izlenir. Suzy yani Jang Mari'yi tanıttığın bölüm ''HARİÇ'' güzel yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzy güzel kız da ben ısınamadım, güzel kızlardan hoşlanma da :P (bknz. Mini mini mim! yazım.)

      Sil
  7. Biraz zıt oldum ben galiba sana:)diziye ısınamadım suzyyi çok severim ve maalesef orada bahsettiğin hiç bir diziyi izlemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi güzel başlamıştı ama sonuna doğru izleyenlerden bir sürü olumsuz yorum geldi. Maalesef ben de tamamlayamadım ama diğer dizileri mutlaka izle. :)

      Sil