8 Eylül 2013 Pazar

Gidişler ve Dönüşler


Uzun zamandır blogumu boşlamıştım. Pek çok özel durumlar (iyi-kötü), internetin ve bilgisayarın bulunamayışı gibi pek çok neden yazmama mani oldu. Nihayet göçebe yaşamdan sabit yaşama geçtim. Artık bir süre yazarım diyorum.

Bu aralar birçok şey yaptım. Kıçım yerine oturamadı desem yeridir. Sayısız uçak seyahati yaptım. Bir sürü yer ve insan gördüm.

Hepsi iyi değildi maalesef...

Tatsız konulara girip blogda karamsar bir hava estirmek istemiyorum. Ülkenin durumu niye böyle minvalinde bir yazı da gelmeyecek. Kısaca yaşadıklarımdan çıkan en önemli dersi paylaşacağım:

Eğer biri çaresizse ve yardıma ihtiyacı varsa lütfen yardım elinizi uzatın. Çünkü yarın öbür gün düşen olma ihtimalimiz çok yüksek.

Olayların kötü kısmını özet geçtikten sonra güzel seyahar yazılarımın geleceğini müjdeleyeyim. Bütün sene amelelik yaptıktan sonra yurtdışına çıkabildim. Bu seferki destinasyonum Tayland ve Singapurdu. Gittiğim gördüğüm yerleri aklımda kaldığınca dilim döndüğünce anlatacağım. İlgilenenler takipte kalsın efenim. ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder